Voeding

We weten allemaal dat groente en fruit beter is dan fastfood en snacks. Maar een zak chips open maken gaat zoveel sneller dan een sinaasappel schillen. En een blik of kant en klare maaltijden zijn langer houdbaar dus hoef je ook niet te plannen.

Leer hoe je zo kunt plannen dat je de hele week gezond kunt eten. Leer hoe je maaltijden kunt maken zonder uren in de keuken te staan. Want voorgesneden groente is ook gezond en die zak trek je net zo makkelijk open. Je krijgt van gezond eten zoveel meer energie die je dan kunt gebruiken om te plannen en te koken in plaats van uitgeput op de bank te liggen. Dat doe je stap voor stap, inclusief het frietje en het drankje.

80% gezond en 20% gezondigd is het geheim!

LInk naar:Mentale Gezondheid

Voeding

Elk voedingsmiddel heeft goede en minder goede stofjes. Daarom is het belangrijk om af te wisselen want ook van gezonde voeding kun je teveel eten. Om af te wisselen kun je de groente en het fruit van het seizoen nemen. Volg mijn Instagram en kijk bij de Blogs onder Recepten voor inspiratie!

Recepten

Niet iedereen vindt koken leuk. En plannen is ook een dingetje want als je wilt koken en je hebt niets in huis dan wordt het al moeilijk. Ook dat leer je bij een Vitaliteitscoach. Wat je kunt maken en wanneer. Tips en trucs om ook op drukke dagen gezond te eten.

Gewichtsverlies

Afvallen zonder onder een steen te kruipen is heel moeilijk. Want overal worden er lekkere dingen gegeten en aangeboden en het is oh zo makkelijk om een verpakking open te trekken.

Het kan ook zijn dat jouw hormonen van slag zijn of jouw schildklier niet goed werkt. Dan is het extra moeilijk om af te vallen. Onze hersenen slaan ook op hol als je ineens een ander patroon aanneemt.

Ik help jou om te kijken hoe je stap voor stap jouw eetpatroon kunt aanpassen. 80% Gezond en 20% gezondigd is het motto!

Supplementen

Supplementen betekent aanvulling. Dus geen voeding. Daar begin je mee en voor sommige mensen kan het handig zijn een en ander te suppleren. Het blijft wel belangrijk dat jouw leefstijl en voeding het uitgangspunt zijn.

Voedings Plan

Als je het Hormoon Coachings traject volgt hou je enkele dagen een voedingsdagboekje bij. Dit wordt door mij geanalyseerd. Waar kun je dingen aanpassen, hoe en waarom. Je hoeft niets te eten wat je niet lust en krijgt ook geen kant en klare menu’s. We gaan jouw eigen leefstijl en voedingspatroon aanpassen. Op een leuke leerzame en rustige manier!

Neem contact op

Heb jij klachten, lichamelijk of mentaal, neem dan contact met mij op. We zoeken de oorzaak en ik ga je helpen om jouw leefstijl aan te passen zodat jij energiek en ontspannen oud kunt worden.